Dia-avond

Het is weer tijd om terug te blikken op de afgelopen kampen. Zaterdag 6 oktober vindt onze jaarlijkse dia-avond plaats vanaf 19u in het OC van Blanden.

Elk jaar organiseert Scouts Meerdaal Haasrode bij de start van het werkjaar een Dia-avond met alle foto's van de kampen die tijdens de voorbije zomer plaatvonden. Op deze Dia-avond zijn alle leden, ouders maar ook alle andere geïntersseerden, ongeacht of ze iemand kennen die mee was op kamp, meer dan welkom. Je kan er de heerlijke sfeer van het kamp herbeleven en toffe herinneringen ophalen. De moeite dus voor iedereen! Naar goeie gewoonte worden de fotoreeksen van alle kampen weer verwerkt tot een echte film die vanuit de als praatcafé ingerichte zaal kan worden bewonderd.