Inschrijving zomerkamp 2020

We mogen op scoutskamp! De leidingsploeg is met die beslissing heel heel blij.

Het is voor ons belangrijk om snel een idee te hebben van hoeveel kinderen meegaan, om snel te weten over hoeveel contactbubbels het zal gaan. Daarom hebben we besloten om de inschrijvingen reeds te starten (uitgezonderd voor de Jin en de Akabe: deze leden zullen gecontacteerd worden door hun takleiding en zij dienen zich nog NIET in te schrijven. Ook leiding schrijft zich niet in). We verwachten dat iedereen het inschrijvingsstrookje invult, ongeacht of je meegaat of niet. De deadline hiervoor is dinsdag middag 13u. Het strookje is te vinden via https://forms.gle/q8qe32c7LMxMJ3477..

Afhankelijk van het aantal inschrijvingen en dus ook bubbels zullen er een aantal zaken praktisch geregeld worden. We proberen op 1 kampterrein te blijven maar bij te veel bubbels zullen we mogelijks een kampterrein bijnemen om zo ons kamp op te splitsen. Zoals de richtlijnen voorschrijven vragen we om kinderen die 5 dagen voor de kampaanvang ziek zijn niet op kamp te laten vertrekken.

Vragen, bedenkingen en suggesties zijn steeds welkom bij de groepsleiding.