Kerstboom verkoop

Beste scoutssympathisanten,

De gezellige kerstperiode komt eraan en iedereen staat te poppelen om de kerstsfeer binnenshuis te brengen! Daarom organiseert de jin van Scouts Meerdaal Haasrode een kerstboomverkoop. Meer informatie omtrent de soorten bomen die je kan kopen en hun respectievelijke prijs kan je vinden op onze flyer (zie bijlage). We werken met een inschrijvingsformulier, hiervoor moet je de volgende drie stappen doorlopen & je keuzes invullen in het formulier: https://forms.gle/QQQWp5NFBhBH6f5E7

1) Wat is het type boom dat je wilt bestelen (naam & grootte). Bekijk hiervoor onze flyer in bijlage!
2) Keuze maken tussen boom af te halen op de scouts lokalen of te laten leveren aan je deur. Om de boom te laten leveren aan huis vragen we een extra kost van €15. Als je verder dan een half uur woont van Haasrode willen we uw vriendelijk vragen om te kiezen voor de eerste optie en de boom zelf te komen halen.
3) INDIEN AFHAAL:
Het afhaal moment op de scoutslokalen zal plaatsvinden op vrijdag 4 december. Hiervoor werken we met timeslots zodat het coronaproof kan verlopen. Gelieve in het formulier je timeslot aan te duiden.
INDIEN THUISLEVERING:
Vul je adres in in het formulier. De boom zal geleverd worden aan huis op zaterdag 5 of zondag 6 december.

Het inschrijvingsformulier zal sluiten op 27 november.

Alvast bedankt om bij ons je boom te kopen! Zo steun je onze jin, de opbrengst zal gaan naar ons buitenlands kamp!

De hele jin wenst je een zalig kerstfeest!