Kerstboomverkoop

Na het grote succes van vorig jaar zal de jin van '18-'19 dit jaar opnieuw kerstbomen verkopen.

Over de bomen

We bieden twee boomsoorten aan:

De eerste is de Nordmann, onder kerstboomkweker bekend als de ‘Rolls Royce’ onder de kerstbomen. Deze soort heeft een hamonieus silhouette met een typische pyramidale vorm. Daarenboven biedt hij een dense takkenstructuur met veel naalden in een donkergroene kleur. De naalden zijn tamelijk zacht, maar tegelijk resistent aan schade. Bovendien: deze boom verliest zijn naalden niet!

De tweede aanbieding is de Fraseri. Deze is ideaal geschikt voor binnen dankzij het uitzonderlijk lange behoud van zijn naalden en het verspreiden van een aangename dennengeur. De naalden zijn eveneens donkergroen met een zilveren schijn. Qua vorm is deze boom mooi pyramidaal, net als de Nordmann.

De Nordmann bieden we aan van 80 tot 250 cm. Of je een klein boompje voor aan de voordeur wenst, een boom voor in de woonkamer, of gewoon de grootste boom van de straat, je vindt je voorkeur ongetwijfeld terug in ons aanbod.

TYPE BOOM

GROOTTE     PRIJS
NORDMANN 80-100cm €12
  100-125cm  €15
  125-150cm €20
  150-175cm  €30
  175-200cm  €35
  200-250cm  €45
FRASERI 150-175 €25
Houten kruis   €5

De Bomen zijn afkomstig van Léglise, een Waals dorpje diep onder de taalgrens, waar we jullie bomen zelf zijn gaan inspecteren. Na een groeiperiode van 7-12 jaar worden ze zo laat mogelijk geoogst om de versheid te garanderen wanneer u ze in huis haalt begin december.

Aankoop

Hoe zorgt u ervoor dat er een kerstboom voor u klaarstaat? Er zijn verschillende manieren:

VERKOOP AFGESLOTEN

Contact nog steeds mogelijk via een mailtje naar jin@scoutsmeerdaal.be

Betaling nog steeds mogelijk op het rekeningnummer BE41 7343 2529 9310

Levering

De kerstbomen worden geleverd op onze scoutslokalen (De Betstraat 21, Haasrode) tegen het weekend van 9-10 december. Ook hier bieden we twee opties:

• U kan uw boom komen ophalen op de lokalen
  • U kan uw boom dat weekend bij u thuis laten afleveren tegen een vergoeding van €5,00 indien in Oud-Heverlee of Leuven. Buiten deze zone leveren we uw boom aan huis voor €7,50.

Tot binnenkort!

Jin Scouts Meerdaal