Kerstboomverkoop

Na enkele jaren is het een ware traditie geworden dat de jin kerstbomen verkoopt. Na het gigantisch succes van vorige jaren neemt de jin van '19-'20 deze traditie dan ook zonder meer over. Wil jij ook een kerstboom? Twijfel dan niet en bestel er snel één!

Over de bomen

De boomsoort die we aanbieden is de Nordmann en de Zilverspar.

De Nordmann, onder kerstboomkweker bekend als de ‘Rolls Royce’ onder de kerstbomen, heeft een hamonieus silhouette met een typische pyramidale vorm. Daarenboven biedt hij een dense takkenstructuur met veel naalden in een donkergroene kleur. De naalden zijn tamelijk zacht, maar tegelijk resistent aan schade. Bovendien: deze boom verliest zijn naalden niet!

Hoewel de Zilverspar niet even groot wordt als de Nordmann neemt dit niet weg dat ze minstens even indrukwekkend zijn. De Zilverspar is een erg aromatische boom die weinig naalden verliest. De boom is smal en piramidaal van vorm, heeft een blauwgroene kleur met zilverachtige schijn.

Hieronder vindt u een overzicht van de verschillende groottes die we aanbieden:

TYPE BOOM

GROOTTE     PRIJS
NORDMANN 80-125cm €15
  125-175cm  €18
  175-225cm €25
  225-275cm  €35
  +300cm  €45

ZILVERSPAR 200cm €15
  250cm  €20
  280cm €23

Na een groeiperiode van 7-12 jaar worden ze zo laat mogelijk geoogst om de versheid te garanderen wanneer u ze in huis haalt begin december.

Aankoop

Hoe zorgt u ervoor dat er een kerstboom voor u klaarstaat?

Als u een kerstboom wenst te kopen moet u het inschrijvingsstrookje invullen.

De bestellingen lopen tot 27 november.

Betalen doe je op het rekeningnummer BE41 7343 2529 9310 met vermelding: "UW NAAM + KERSTBOMENVERKOOP" voor 1 december

Levering

De kerstbomen worden geleverd op onze scoutslokalen (De Betstraat 21, Haasrode) tegen het weekend van 7-8 december. Ook hier bieden we twee opties:

• U kan uw boom komen ophalen op de lokalen
  • U kan uw boom dat weekend bij u thuis laten afleveren tegen een vergoeding van €5,00 indien in Oud-Heverlee. Buiten deze zone leveren we uw boom aan huis voor €7,50.

Tot binnenkort!

Jin Scouts Meerdaal