Nieuw scoutsjaar

Alle scoutskampen zijn achter de rug en de schoolvakantie zit er jammer genoeg al weer bijna op. Heel spijtig, maar dit betekent ook dat het nieuwe scoutsjaar niet meer zo heel ver weg is.

Op zondag 17 september gaan we opnieuw van start. Naar jaarlijkse gewoonte houden we een gezellige bbq voor jong en oud. Iedereen is meer dan welkom. Meer info vind je hier.
De week erna, zondag 24 september, gaat de eerste echte vergadering door. We komen dan de nieuwe leidingsploegen te weten en maken ons eens lekker vuil.

Ga je naar het eerste leerjaar en/of heb je zin om bij de scouts te komen? Schrijf je dan snel hier in voor het nieuwe scoutsjaar. Ben je nog niet helemaal zeker of scouts iets voor jou is? Kom dan de eerste vergaderingen een kijkje nemen en schrijf je daarna in. Moest je vragen hebben, aarzel dan niet om een mailtje te sturen naar groepsleiding@scoutsmeerdaal.be

Wij hebben alvast enorm veel zin in het nieuwe jaar en zijn erg gemotiveerd om er het leukste scoutsjaar ooit van te maken. Tot snel!