Openingsbarbecue

We trappen ons scoutsjaar weer af met onze jaarlijkse openingsbarbecue die door Covid spijtig genoeg een jaartje heeft moeten overslaan.

De barbecue zal dit jaar doorgaan op zaterdag 25 september, zodat jullie zondag 26 september kunnen genieten van het WK wielrennen in onze eigen stad Leuven.

Iedereen is zaterdag welkom vanaf 12 uur voor een namiddag vol plezier. Leuke spelletjes, een springkasteel, een barbecue, voetbalmogelijkheden, een bar, en dit voor iedereen: (oud)leden, ouders vrienden tantes nonkels oma's en opa's, mensen uit het dorp. Een niet te missen activiteit dus!

De barbecue bevat een gratis uitgebreid (groenten en pasta) buffet, en een stukje vlees waarvoor € 5,00 betaald wordt per stuk dat je bestelt. Je kan kiezen uit een speklap (€2), een brochette, een worst en een veggieburger. Je kan dus zelf porties verdelen volgens eetlust.

Bestellen kan tot en met vrijdag 17 september via deze link