Openingsbbq 25/9

We trappen ons scoutsjaar weer af met onze jaarlijkse openingsbarbecue!
Iedereen is zondag 25/09 welkom vanaf 12 uur voor een namiddag vol plezier. Een springkasteel, een barbecue, een bar, schminkmogelijkheden en zelfs een heus voetbaltoernooi en dit voor iedereen: (oud)leden, ouders vrienden tantes nonkels oma's en opa's, mensen uit het dorp. Een niet te missen activiteit dus!

De barbecue bevat een gratis uitgebreid (groenten en pasta) buffet, en een stukje vlees waarvoor € 5,00 betaald wordt per stuk dat je bestelt. Je kan kiezen uit een speklap, een brochette, een worst en een veggieburger. Je kan dus zelf porties verdelen volgens eetlust.
Bestellen kan tot en met 15 september via het inschrijvingsformier op de site (inschrijvingen gesloten)

Het voetbaltoernooitje dat we organiseren is voor alle leeftijden! Stel dus snel een ploeg samen met max 5 spelers en schrijf je in via onderstaande link. https://forms.gle/8yvttAfTEv1eKCPB6
Wij kijken er alvast heel hard naar uit om jullie allemaal terug te zien!