30 Jaar Scouts Meerdaal - 27 April

Het is bijna zover! Op zaterdag 27 april 2024 ons 30 jarig bestaan vieren!

Het belooft een dag vol festiviteiten te worden, met voor elk wat wils. Hier is een overzicht van wat je kunt verwachten:

Programma:

14u00-17u00:

• De dag begint met hartverwarmende kinderanimatie met wel 5 springkastelen, volksspelen, schmink en een geweldige kinderdisco (15u00-16u00)!
  • Kom eens snuisteren tussen tweedehands speelgoed, kleding, boeken en nog zoveel meer!
    Wil je zelf graag een standje op onze rommelmarkt? Twijfel niet langer en schrijf je in want de plaatsjes zijn beperkt! Alle info via deze link.
  • Verlies jezelf in de tijd tijdens een bezoek aan onze tentoonstelling, waar we samen duiken in de prachtige geschiedenis van de scouts met foto's van vroeger. Een reis door de tijd die zeker herinneringen zal oproepen!

18u00-23u00:

• In de vroege avond trakteren lokale bands je op live muziek!

23u00-04h00:

• Later op de avond is iedereen welkom op de afterparty!

Muzikale line-up:
Stay tuned voor de aankondiging van de fantastische bands die de avond zullen vullen met geweldige muziek! Op onze facebook posten we elke dag nieuwe informatie over wat je kan verwachten op het evenement.

Eten en Drinken:
Je kan jezelf gedurende de hele dag verwennen met heerlijke hapjes en verfrissende drankjes. Bij het kopen van een versnapering steun je de buitenlandse reis van onze Jin.

Toegang:
Gratis voor iedereen, maar echt ie-de-reen! Nodig je vrienden, buren en familie uit om samen met ons te genieten van deze speciale dag.

We kijken ernaar uit om samen met jou dit historische moment te vieren en herinneringen op te halen aan drie decennia Scouts Meerdaal Haasrode.
Voor meer gedetailleerde informatie nodigen we je uit om een kijkje te nemen op het Facebook-evenement

P.s.: Zie hier wat foto's van de epische springkastelen: