Een bijenwand op onze scouts!

KOM DAT ZIEN, KOM DAT ZIEN!

Sommige onder jullie hebben onze nieuwe aanwinst op het terrein misschien al wel gezien, want sinds kort hebben we een heuse bijenwand staan!
Ook wij willen ons steentje bijdragen om de natuur te helpen. Daarom hebben wij in samenwerking met Natuurpunt en Regionaal Landschap Dijleland vzw, deze mooie bijenwand kunnen realiseren. Momenteel zitten er nog geen bijen in, maar hopelijk komen ze bij de start van de lente snel op hun nieuwe woonplaats af!
De bijenwand is gemaakt voor solitaire bijen, maar geen nood, deze bijen steken niet waardoor er nog steeds naar hartenlust gespeeld kan worden op het terrein.
Voor wie de bijenwand nog niet gezien heeft, je kan hem altijd komen bewonderen op ons terrein (achteraan, naast de kleine bloemenweide).

Groene groetjes,

Scouts Meerdaal Haasrode