Dit jaar doen we met de scouts voor het eerst een wijn tasting!

Voor alle volwassenen die graag de dansbenen losgooien, hebben wij met de perfecte fuif! Bereid je voor op een avond met leuke dansmuziek, 70's, 80's, 90's, al wat je wil!

Ook dit jaar organiseert de jin van scouts meerdaal weer zijn jaarlijkse quiz!

Maak je klaar om de feestdagen te verwelkomen met onze prachtige kerstbomen! 🎄

Op zaterdag 25 november toveren wij onze scoutslokalen om tot een heus restaurant voor onze jaarlijkse kaas- en wijnavond.

Nu de winter stilaan dichtbij komt en temperaturen stilaan aan het zakken zijn wilt de Jin van Scouts Haasrode jullie graag nog wat extra verwarmen!

Binnen een weekje is het zover… eindelijk is het weer tijd voor een schrikkeltocht!

Hopelijk zijn jullie al bekomen van de zonovergoten openingsbarbecue! Volgende zaterdag is het namelijk weer tijd om al onze leuke kampherinneringen boven te halen op onze mega gezellige dia-avond!

Ook dit semester gaan de takken op weekend. De data vind je hier:

Kapoenen: 2de semester

Pagina's