Openingsbarbecue & start scoutsjaar

We starten ons scoutsjaar weer met onze jaarlijkse openingsbarbecue! Iedereen is van harte welkom op zondag 24 september vanaf 12 uur voor een middag vol plezier. Er staat een barbecue, een bar, een springkasteel, schminkmogelijkheden en zelfs een aantal andere leuke activiteiten op het programma. Dit evenement is toegankelijk voor iedereen: (oud)leden, ouders, vrienden, tantes, nonkels, oma's, opa's en dorpsbewoners. Het is absoluut een activiteit die je niet wilt missen!

De barbecue omvat een gratis uitgebreid buffet met groenten en pasta, dat bij elke maaltijdoptie is inbegrepen. Zowel voor een vleesgerecht als voor een vegetarische optie wordt € 6,00 per stuk in rekening gebracht. Je kunt kiezen uit speklapjes, brochettes, worstjes en veggieburgers. Op deze manier kun je de porties naar eigen eetlust verdelen. Bestellingen kunnen geplaatst worden tot en met 17 september via deze link:
Voor degenen die nog oude scoutskledij thuis hebben liggen, is er tijdens de openingsbarbecue ook de mogelijkheid om dit in te leveren en zo bij te dragen aan onze voorraad tweedehandskleding. Voor elke ingeleverd kledingstuk ontvang je 1 bonnetje als dank.

Op de zondag erna 1/10 gaat de eerste scoutsvergadering door vanaf 14h.
Nieuwe leden (herinschrijven is niet nodig) kunnen zich inschrijven via: https://scoutsmeerdaal.be/inschrijven